1. If you are going to register on XLNation, please make sure you do not use a proxy server.
    If you use a proxy server your registration will most likely get blocked due to spammers and hackers using proxy servers to hide their real IP address.

    If your using your home or work IP address and have not received your registration email, check your spam folder.
    PLEASE DO NOT ASK TO HAVE YOUR ACCOUNT DELETED IF YOU HAVE POSTED IN THE FORUM! If so we do not delete accounts due to the mess it can make on the forum.
    Dismiss Notice
  2. Please see the following thread for more information
    XLN's future is looking bad

el juego se cierra

Discussion in 'Cities XXL Resource Discussions' started by marros, Dec 1, 2016.

  1. marros

    marros Unskilled Worker

    Joined:
    Jan 26, 2015
    Messages:
    47
    Likes Received:
    1
    Comprado ciudades que xxl, en vapor, Pero al colocarle los Archivos mods, y Paks Que él descargado de this page se cierra la ventana, o sea se minimiza, aunque el juego esta funcionando, pero no me permite jugar ya que cada 3 segundos se minimiza la ventana, alguien le ha pasado igual a mi?, o existe algun mod que se haya detectado que hace este problema.

    I bought cities that xxl, in steam, but when I put the files mods, and Paks that he downloaded from this page the window is closed, that is to say it is minimized, although the game is working, but it does not allow me to play since every 3 seconds Minimizes the window, someone has happened to me, or is there any mod that has been detected that does this problem.
     
  2. marros

    marros Unskilled Worker

    Joined:
    Jan 26, 2015
    Messages:
    47
    Likes Received:
    1
    Os dejo el registro de juego, en el caso de que alguien me puede ayudar.





    [00:27:26] INTERFACE vinInterfaceManager.cpp (1816) Código de Assert lua falta: XXLCM_CONSTRUCTIONMENU2.Movie = "FlashFile.gfx"
    [00:27:26] INTERFACE vinInterfaceManager.cpp (1808) Código de Assert lua falta: XXLCM_INGAME = {}
    [00:27:27] NÚCLEO mcFile.cpp (198) error puede datos de archivos no abiertos \ config \ gembeachscenarii.cfg
    [00:27:27] SIMTOURIST pesTourismParams.cpp (179) pesTourismParams error :: LoadScenarii: No se puede cargar <data / config / gembeachscenarii.cfg>
    [00:27:27] LUA csScriptManager.cpp (523) zzz_mapsavemgr.lua error
    [00:27:34] NÚCLEO mcFile.cpp (198) Error no se puede abrir archivos de datos / diseño / edificios / construcción / carretera / road_farm_drazic / r_gemfarm_street_drazic01_40x10.class
    [00:27:34] NÚCLEO mcFile.cpp (198) Error no se puede abrir archivos de datos / diseño / edificios / construcción / carretera / road_farm_drazic / r_gemfarm_street_drazic02_40x10.class
    [00:27:39] LUA csScriptManager.cpp (523) validaciones de error fileacc_id.dat no existen
    [00:27:39] LUA csScriptManager.cpp Llamada directa (523) Error
    [00:27:39] LUA csScriptManager.cpp (523) Error Haciendo Nuevo cuadro de mensaje con noaction
    [00:27:39] LUA csScriptManager.cpp (523) Error Haciendo Nuevo cuadro de mensaje con noaction
    [00:28:12] LUA csScriptManager.cpp (523) validaciones de error fileacc_id.dat no existen
    [00:28:12] LUA csScriptManager.cpp Llamada directa (523) Error
    [00:28:12] LUA csScriptManager.cpp (523) Error Haciendo Nuevo cuadro de mensaje con noaction
    [00:28:12] LUA csScriptManager.cpp (523) Error Haciendo Nuevo cuadro de mensaje con noaction
    [00:28:12] NÚCLEO mcFile.cpp (198) de error no puede abrir el archivo de descarga / datos / diseño / agente / avatar / default.actor
    [00:28:12] VIVO lavAvatarManager.cpp (591) Error [lavAvatarManager] AvatarSetDescription: avatar desconocido "fuera de línea"
    [00:28:21] LUA csScriptManager.cpp (523) Error InterfaceMgr: OptionsPanelToggle
    [00:28:21] LUA csScriptManager.cpp (523) Error 100,000000
    [00:28:35] LUA csScriptManager.cpp (523) Error InterfaceMgr: OptionsPanelToggle
    [00:28:35] LUA csScriptManager.cpp (523) Error Haciendo Nuevo cuadro de mensaje con noaction InterfaceMgr: OptionsPanelToggle
    [00:28:37] LUA csScriptManager.cpp (523) Error Haciendo Nuevo cuadro de mensaje con noaction InterfaceMgr: ReturnToLastRes
    [00:28:37] LUA csScriptManager.cpp (523) Error 100,000000
    [00:28:43] LUA csScriptManager.cpp (523) Error InterfaceMgr: OptionsPanelToggle
    [00:28:43] LUA csScriptManager.cpp (523) Error 100,000000
    [00:28:49] LUA csScriptManager.cpp (523) Error InterfaceMgr: OptionsPanelToggle
    [00:28:52] LUA csScriptManager.cpp (523) Error Hacer nuevas ranuras de inicio
    [00:28:52] LUA csScriptManager.cpp (523) nb error de mapas = 67 max = 200 nb
    [00:28:52] LUA csScriptManager.cpp (523) nb error de mapas = 67 max = 200 nb
    [00:28:52] LUA csScriptManager.cpp (523) nb error de mapas = 67 max = 200 nb
    [00:28:52] LUA csScriptManager.cpp (523) nb error de mapas = 67 max = 200 nb
    [00:28:52] LUA csScriptManager.cpp (523) Error No se puede obtener el nombre de la ciudad cuyo id es SoloSaveRegion0Map0 debido a las matrices negativas!
    [00:28:52] LUA csScriptManager.cpp (523) Error No se puede obtener el nombre de la ciudad cuyo id es SoloSaveRegion0Map0 debido a las matrices negativas!
    [00:28:53] NÚCLEO mcFile.cpp (198) de error no puede abrir el archivo de descarga / datos / diseño / agente / avatar / default.actor
    [00:28:53] LUA csScriptManager.cpp (523) Error No Guardar encontrado para SoloSaveRegion0Map0
    [00:29:01] LUA csScriptManager.cpp (523) Error SelectedCityID = -1 no encontrado
    [00:29:01] LUA csScriptManager.cpp (523) Error que mira con el nuevo ID = NoCorrespondance
    [00:29:01] LUA csScriptManager.cpp (523) Error que mira con el antiguo ID = NoCorrespondance
    [00:29:01] LUA csScriptManager.cpp (523) Error = SelectedCityID NoCorrespondance que no se encuentra
    [00:29:02] LUA csScriptManager.cpp (523) TradingHouse.MarketPlaceOn Error = false
    [00:29:02] LUA csScriptManager.cpp (523) Error SaveFile vivo / offline / solo / SoloSaveRegion7Map2
    [00:29:03] LUA csScriptManager.cpp (523) Error SaveFile vivo / offline / solo / SoloSaveRegion7Map2
    [00:29:05] LUA csScriptManager.cpp (523) Error SelectedCityID = 2 no encontrado
    [00:29:05] LUA csScriptManager.cpp (523) Error que mira con el nuevo ID = NoCorrespondance
    [00:29:05] LUA csScriptManager.cpp (523) Error que mira con el antiguo ID = NoCorrespondance
    [00:29:05] LUA csScriptManager.cpp (523) Error = SelectedCityID NoCorrespondance que no se encuentra
    [00:29:09] GAMEGRAPHICS ggLodDynamic.cpp (387) afirman Tratando de reducir la resolución de Lod3 B_ind_low01_T1_L3 textura
    [00:29:09] GRAPH3D EffectFactory.cpp (320) Fx archivo de error <Datos / Shader / #. Fx> not found. El cambio a los valores predeterminados.
    [00:29:09] GRAPH3D EffectFactory.cpp (320) Fx archivo de error <Datos / Shader / #. Fx> not found. El cambio a los valores predeterminados.
    [00:29:09] GRAPH3D EffectFactory.cpp (320) Fx archivo de error <Datos / Shader / #. Fx> not found. El cambio a los valores predeterminados.
    [00:29:09] GRAPH3D mshMesh.cpp (193) error de varios material de malla detectada: H: \ XXL \ mesMods \ CityLife \ encours \ B_ind_All01_T2 \ B_CL_ind_All01_T2_L3 (actualmente no está soportado por el motor)
    [00:29:09] GAMEGRAPHICS ggLodDynamic.cpp (364) afirman ggLodMesh :: OnLodLoaded: b_cl_ind_all01_t2_l3: número de materiales no válidos.
    [00:29:11] GRAPH3D mshMesh.cpp (193) error de varios material de malla detectada: H: \ XXL \ mesMods \ CityLife \ encours \ B_Ind_All02_T3 \ B_Ind_All02_T3_L3 (actualmente no está soportado por el motor)
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) Error CONSTRUCTIONMENU2._flagMoreIsPressed establece en false
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) de error llamando CONSTRUCTIONMENU2: initBits (BuildingSelection | Tutorial | parametrización | ModeSelect | TradePanel | RightBar | LayerDesc | NewMainMenu)
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) Filtro de error empujar todas las etiquetas
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) Filtro de error empujar Periodo
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) Filtro de error empujar Place
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) Filtro de error empujar Especial
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp empujando Estilo (523) Filtro de error
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) Filtro de error empujar Edición
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) Filtro de error empujar Tamaño
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp TransportLine de empuje (523) Filtro de error
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) Filtro de error empujar FASTWAY
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) Error Sin Filtros Etiquetas: resultados --- =
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) perdido error riqueza o la etiqueta del tamaño en la construcción: los datos / diseño / edificios / paquetes / esquí / b_pack_ski_chaletmedium_t1.class
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) perdido error riqueza o la etiqueta del tamaño en la construcción: los datos / diseño / edificios / paquetes / esquí / b_pack_ski_chaletrich_t1.class
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) perdido error riqueza o la etiqueta del tamaño en la construcción: los datos / diseño / edificios / paquetes / esquí / b_pack_ski_chaletmedium_t1_bis.class
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) perdido error riqueza o la etiqueta del tamaño en la construcción: los datos / diseño / edificios / paquetes / esquí / b_pack_ski_chaletpoor_t1.class
    [00:29:14] NÚCLEO mcFile.cpp (198) de error no puede abrir el archivo de descarga / datos / diseño / agente / avatar / default.actor
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) Error en BITSCONTAINER: Init
    [00:29:14] LUA csScriptManager.cpp (523) Error al llamar BITSCONTAINER: initBits ()
    [00:29:19] LUA csScriptManager.cpp (523) error al intentar establecer alias Layer_CityLink_Rail para Layer_CityLink_Rail capa, este alias ya se utiliza para la capa de Layer_CityLink_Highway
    [00:29:19] LUA csScriptManager.cpp (523) error al intentar establecer Layer_CityLink_Road alias para Layer_CityLink_Road capa, este alias ya se utiliza para la capa de Layer_CityLink_Highway
    [00:29:19] LUA csScriptManager.cpp (523) error al intentar establecer Layer_Relief alias para Layer_Relief capa, este alias ya se utiliza para la capa de cuadrícula
    [00:29:19] LUA csScriptManager.cpp (523) de error CUBEMAPS NB: 5
    [00:29:19] LUA csScriptManager.cpp (523) cubemap error 0 = badgrayday
    [00:29:19] LUA csScriptManager.cpp (523) Error cubemap 1 = cloudyorangeevening
    [00:29:19] LUA csScriptManager.cpp (523) cubemap error 2 = purplesunset
    [00:29:19] LUA csScriptManager.cpp (523) cubemap error 3 = rainbowbeautifulday
    [00:29:19] LUA csScriptManager.cpp (523) cubemap error 4 = stormyblackcloud
    [00:29:20] LUA csScriptManager.cpp (523) Error Haciendo Nuevo cuadro de mensaje con noaction
    [00:29:37] DISPLAYSCENE dsSceneUtils.cpp (100) dsSceneUtils error :: s_LoadGraphicObject: falta el archivo <Datos / Gfx / Muebles / monty / f_mty_emptypot02.sgbin> marcador de posición y no encontrado!
    [00:29:37] DISPLAYSCENE dsSceneUtils.cpp (100) dsSceneUtils error :: s_LoadGraphicObject: falta el archivo <Datos / Gfx / Muebles / monty / f_mty_emptypot02.sgbin> marcador de posición y no encontrado!
     

Share This Page